search engine

Saturday 14 May 2011

google adsense?

google adsense semakin popular?

Baru-baru ni mygudangmaya telah mencuba satu ebook rakan kita yang dikenali sebagai raja adsnese.Nampaknya ebook ni amat berguna buat mygudangmaya sebab panduannya amat jelas dan mudah difahami.Menggunakan versi bahasa malaysia, ebook ini lengkap dengan segala tunjuk ajar dan demo aplikasinya sekali.
Adsense seperti Google adsense adalah diantara cabang perniagaan internet yang menggunakan kaedah bayaran komisen per klik.Advertiser cuma perlu mempromosikan apa sahaja program google yang boleh memberikan 'sen'. komisyen setiap kali pelanggan yang mengunjungi lawat web mereka membuka klik.


Adsense Hangat di Malaysia!

Google Adsense merupakan satu program yang paling mendapat sambutan di Malaysia. Buktinya, carian terbanyak berkenaan Adsense di dunia adalah dari Malaysia! Tak percaya? Lihat di bawah:



Carian mengenai Google Adsense di Malaysia adalah tertinggi di Dunia berdasarkan Google Trend. Namun, hanya segelintir sahaja yang betul² mahir dalam Google Adsense. Yang lain hanya ingin " CEPAT KAYA " dengan Google Adsense.

Ini menunjukkan Google Adsense kini merupakan pilihan utama rakyat Malaysia untuk mencari duit tambahan untuk mereka. Jadi belajar daripada yang pakar!

No comments:

Post a Comment